Plata, livrare si politici de returnare

Plata:
Modalităţile de plată sunt următoarele: în sistem ramburs, prin transfer bancar sau în numerar la sediul punctului nostru de lucru situat în Str. Theodor Sperantia nr. 108, bl. S22, sc. 2, parter, ap. 2, Sector 3, Bucureşti.

Plata în sistem ramburs se efectuează integral la livrarea comenzii, către curier.

Pentru plata prin transfer bancar, după finalizarea comenzii, veţi primi datele necesare ce trebuie trecute pe ordinul de plată. Livrarea se va face după primirea confirmării plăţii. Ne puteţi trimite o copie după ordinul de plată pe adresa noastră de email: magazin@pravaliaparintilor.ro pentru accelerarea comenzii.

Plata în numerar este valabilă doar pentru produsele cu ridicare de la sediul companiei.

Livrare:

Produsele achiziţionate din magazinul online Prăvălia Părinţilor vor fi livrate exclusiv prin serviciul de curierat rapid NEMOEXPRESS.
Livrarea produselor se va face oriunde România. Nu se fac livrări internaţionale.
Costul pentru transportul produselor comandate va fi suportat de către client.
Pentru clienţii care au achiziţionat produse ce însumează o valoare de peste 300 lei, transportul este gratuit.

Din momentul confirmării comenzii, termenul de livrare prin curier rapid este de 1-2 zile

Taxele de transport ce se aplică pentru comenzile efectuate zilele de luni până sâmbătă:

  • 8 lei pentru Bucureşti şi Judeţul Ilfov
  • 15 lei în orice altă localitate din ţară (cu excepţia Bucureşti şi Jud. Ilfov)

Duminica nu se livrează produse.

 

Dacă optaţi pentru ridicarea coletului de la punctul nostru de lucru nu se aplică nicio taxă de transport.

Contactaţi-ne pentru a afla programul nostru zilnic la numărul de telefon 0724883108 sau pe adresa de email: magazin@pravaliaparintilor.ro.

Pentru alte detalii ne puteţi contacta la 0724883108 sau la magazin@pravaliaparintilor.ro.

 Nu avem limită minimă de comandă.

 Costul transportului include TVA.

Condiţii de returnare:

Dacă doriţi să returnaţi un produs din orice motiv, puteţi să o faceţi în termen de 10 zile lucrătoare de la livrare. Restituirea produselor se va face în ambalajul original, fără a fi deteriorate sau utilizate, cu etichetele originale, pe adresa Str. Theodor Sperantia nr. 108, bl. S22, sc. 2, parter, ap. 2, Sector 3, Bucureşti. Produsele sigilate nu vor fi primite desigilate. Este necesară şi dovada achiziţiei – copia facturii. Vă rugăm să trimiteţi coletul cu confirmare de primire. Veţi primi contravaloarea mărfii returnate în termen de 10 de zile lucrătoare. De menţionat că se va returna numai contravaloarea produsului fără cheltuielile iniţiale de livrare.

 Nu suntem răspunzători pentru coletele pierdute pe drumul către noi.

Reclamaţii:

Dacă sunt probleme legate de conţinutul pachetului sau de factură vă rugăm să ne contactaţi în maxim 3 zile de la primirea coletului.